Web

Jak má vypadat správný web?

Na internetu můžete najít cokoliv. Od různých aerolinek až po zoo. Proč nevyužít internet a web na to, aby vám to pomohlo v podnikání. Jak by tedy měl takový dobrý web vypadat? Mnoho podnikatelů si zakládá webové stránky svého podniku a čekají, že během chvíle budou mít mnoho nových zákazníků, mnoho nových objednávek a zároveň mnoho recenzí, které je potáhnou trhem výše a výše. Tak to není. Všechno chce svůj čas. Proto to, než se propracujete s webem vzhůru, může trvat klidně i nějaký ten rok. Mnoho podniků čekalo na první úspěchy třeba čtyři roky. Tak se nevzdávejte.

web

Pokud se tedy zaměříme na to, jak by správný web měl vypadat, tak je důležité si zadat určité body a cíle. Určete si, na jakou skupinu se chcete zaměřit. Představte si, co přesně tak vyhledávají, když hledají něco, co nabízíte vy. Například lidé často hledají JAHODY, to nabízí mnoho farem a podniků, proto to chce něco originálnějšího. Třeba JAHODY BRNO, PRODEJ JAHOD. To by mohly být vaše klíčová slova pro web. Určitě nezkoušejte nějakou extravaganci v barvách webu. Lidé jsou totiž zvyklí číst černý text na bílém pozadí a nechtějí, aby je okolní barvy bily do očí. Na webu by měly být přehledně dané informace jako je O NÁS, KONTAKTY, PRODEJ atd. Je dobré, abyste zákazníkům řekli, kde se nacházíte, jak vás kontaktovat a co vlastně prodáváte. Pokud chcete mít se svými zákazníky blízký kontakt, tak si na svém webu vytvořte stránku, kam můžou zákazníci psát a ptát se na dotazy.

web

Pokud nechcete platit za to, abyste byli na prvním místě ve vyhledávačích, tak se budete nacházet pod reklamami, které jsou naopak placené. Ve vyhledávačích se řadíte podle toho, jak je váš web spojen s tím, co zákazník hledá. Tedy, pokud hledá JAHODY HRADEC KRÁLOVÉ a váš web či články mají nápis JAHODY HRADEC KRÁLOVÉ, tak budete ve vyhledávači výše než někdo, kdo má název PRODEJ JAHOD V KOŠÍKU. Jak fungují placené reklamy? Stanovíte si sumu, kterou jste schopni dát za to, když vám někdo klikne na web (například 50 Kč za kliknutí) a SEM (Search engine marketing) pak kouká, jak je váš web relevantní s tím, co zákazník hledá a podle toho se řadíte na první či nižší místo. Pomohlo vám to? Určitě napište, co děláte vy a jak váš web prosperuje.

Související Příspěvky

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek